گزارش روز: یازده بازیکن منتخب تاریخ دنیای فوتبال به انتخاب ورلدساکر
 
جواهری ناصر ادرس عنبراباد پاساژ رئیسی فاز1
عمومی

 

سرالکس فرگوسن به عنوان بهترین سرمربی تاریخ دنیای فوتبال به انتخاب ورلد ساکر برگزیده شده و کاسیاس ششمین دروازه بان برتر تاریخ دنیا شده

سایت گل- ورلد ساکر در شماره این ماه خود، بعد از انجام یک نظرسنجی انجام شده در میان خبرنگاران این نشریه توسط سید لو، خبرنگار این مجله در اسپانیا، تیم منتخب یازده نفره تاریخ دنیای فوتبال را منتشر کرده

تیم منتخب 11 نفره تاریخ ورلد ساکر بدین ترتیب است: یاشین در درون دروازه، کافو، بابی مور، بکن باوئر و مالدینی در خط دفاع؛ زیدان، کرویف، دی استفانو و مارادونا در خط میانی و پله و مسی در خط حمله.

این یازده بازیکن بزرگ تاریخ دنیای فوتبال به انتخاب ورلد ساکر هستند که 3 تا از آنها پیراهن بارسا را برتن کرده اند (مارادونا، کرویف و مسی) و دو تا از آنها سابقه پوشیدن پیراهن رئال را داشتند (زیدان و دی استفانو)

دراین نظر سنجی جزئیات جالبی نیز به چشم می خورد. ایکر کاسیاس دروازه بان کنونی تیم ملی اسپانیا و باشگاه رئال مادرید به عنوان ششمین دروازه بان بزرگ تاریخ دنیای فوتبال برگزیده شده و یاشین، گوردن بنکس (که بهترین مهار تاریخ را در جام جهانی 1970 مکزیک مقابل پله را داشته)، دینو زوف، بوفون و اشمایکل را بالاتر از خودش می بیند و نامش بالاتر از دروازه بانان بزرگی مثل مایر، جنینگز، کان، ادوین فان در سار و زینگا قرار گرفته است.

مسی تنها بازیکن شاغل حال حاضر دنیای فوتبال است که در تیم منتخب تاریخ دنیای فوتبال جای گرفته است. علاوه بر دی استفانو و کاسیاس، 4 بازیکن دیگر اسپانیایی هستند که نامشان در نظرسنجی اولیه دیده می شد:« فرناندو ایه رو، خنتو، چابی و اینیستا». در مجموع 102 بازیکن نامشان را در نظرسنجی اولیه می دیدند که ایتالیا و برزیل هریک با 17 نماینده پرنماینده ترین کشورها دراین نظرسنجی بودند.

بازیکنان شاغل حال حاضر دردنیای فوتبال که نامشان درمیان این 102 فوتبالیست دیده می شد عبار بودند از: بوفون، کاسیاس، پتر چک، دنی آلوس، لام، خاویر زانتی، تری، کریس رونالدو، اینیستا، چابی، رایان گیگز، رونالدینیو و مسی

درنظرسنجی به عمل آمده برای انتخاب بهترین سرمربی تاریخ دنیای فوتبال نام سرالکس فرگوسن به عنوان بزرگترین سرمربی تاریخ برگزیده شد. رینوس میشل، مورینیو، الینو اررا و گواردیولا هم در رده های بعدی قرار گرفتند و بیسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی اسپانیا با کسب 8 رای در رده سیزدهم قرار گرفت. رافا بنیتس و آراگونس هم چند رای مختصر کسب کردند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها
خرید ساعتhttp://">ساعت
فروشگاه اینترنتی ساعت دیواری"> فروشگاه اینترنتی ساعت دیواری
خرید ساعت دخترانه">ساعت دخترانه
تبادل لینک"> تبادل لینک
خرید ساعت دیواری">خرید ساعت دیواری

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جواهری ناصر و آدرس zendegi-man.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان